Jaka tania pilarka/piła spalinowa z Allegro

Maszyny, urządzenia, narzędzia leśne...

Moderator: Moderatorzy

Jastrzab
początkujący
początkujący
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 10 paź 2023, 11:02

Jaka tania pilarka/piła spalinowa z Allegro

Post autor: Jastrzab »

Postanowiłem zapytać ekspertów. Chociaż sam jestem totalny amatorem, a piłę/pilarkę będę używał do sporadycznego pocięcia kilku klocków do kominka. Dlatego Stihl, czy Husqvarna nie mają dla mnie sensu. Ciąłem 2 elektrycznymi i to chyba nie to, czego oczekuję.


Znalazłem kilka marek w akceptowalnym przedziale cenowym NAC, Riwall, Majster, Boxer, Magnum, Wuber. Średnia ocen to zawsze jest 4,75-4,8. Mam też świadomość, że polska produkcja może w praktyce ograniczać się do naklejenia etykiety na chiński plastik. Może ktoś z Was miał też do czynienia z takimi tanimi i może coś doradzić, odradzić, poradzić?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 67160
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Re: Jaka tania pilarka/piła spalinowa z Allegro

Post autor: Capricorn »

Jeśli to okazjonalne cięcie to naprawdę nie ma znaczenia jaką wybierzesz. Jeśli się zepsuje to sobie ją w ramach rękojmi wymienisz, jeśli nie, to będziesz używał raz na ruski rok. Najlepiej zerknij gdzie masz najbliższy serwis pogwarancyjny, bo to po czasie może być problemem.
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
tumanleśny
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 2596
Rejestracja: środa 19 lip 2023, 08:54

Re: Jaka tania pilarka/piła spalinowa z Allegro

Post autor: tumanleśny »

Jeśli wytrzyma okres gwarancji to w zupełności wystarczy.. :wink: ...
Tak, że: To, tamto, ten, tego, ten....
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5600
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Re: Jaka tania pilarka/piła spalinowa z Allegro

Post autor: Blues Brothers »

Oleo-mac
Awatar użytkownika
drwalnik
Admin
Admin