Gps szukanie granic leśnych

SILP, BIP, ACER, GIS, Raporty, mapy numeryczne...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Marcin87
początkujący
początkujący
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 paź 2021, 09:44

Gps szukanie granic leśnych

Post autor: Marcin87 »

Witam. Mam problem nie znam się na działaniu GPS, który lepszy, który gorszy może ktoś pomoże, potrzebuje zlokalizować granice działek leśnych oczywiście tak mniej więcej (wiem od tego jest geodeta) mam telefon oppo a9 i do tego apki ze sklepu... I mam takie pytanie czy to wystarczy czy może inny telefon lub dokupienie zewnętrznego GPS aby wyniki były lepsze.
Może taki stary nadajnik jak nokia LD 3W będzie lepszy niż ten w telefon. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 66909
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Re: Gps szukanie granic leśnych

Post autor: Capricorn »

Wszystko zależy od tego jak bardzo "mniej więcej" dokładnych informacji potrzebujesz. Nawet dobry odbiornik ma pewne ograniczenia i trzeba dodatkowych poprawek, by odczyt był poprawny. Jeśli wystarczy dokładność kilku - kilkunastu metrów to każdy telefon będzie dobry. Oppo sczytuje informacje z GPS GLONASS Beidou i Galileo. Znaczy to, że do określenia danych w przybliżeniu w zupełności wystarczy.
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Marcin87
początkujący
początkujący
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 paź 2021, 09:44

Re: Gps szukanie granic leśnych

Post autor: Marcin87 »

Jak najdokładniej się da ok 1 czy 2 metry. Chcę wiedzieć jak idą granice aby przy sprzedaży lub wycince nie było problemu.
Byłem ostatnio w lesie chciałem sprawdzić jak to działa z moim telefonem I było nawet ok tylko trochę się wieszało i pomyślałem że da się to jakoś usprawnić
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 66909
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Re: Gps szukanie granic leśnych

Post autor: Capricorn »