Zainteresowany zdobyciem dyplomu z leśnictwa?

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
YekinKebo
początkujący
początkujący
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 02 wrz 2021, 06:57

Zainteresowany zdobyciem dyplomu z leśnictwa?

Post autor: YekinKebo »

Zastanawiam się nad zdobyciem dyplomu z leśnictwa i mam tylko kilka pytań!

Wcześniej chciałem uczęszczać do szkoły nauk o zwierzętach, ale ostatnio zdałem sobie sprawę, że większość prac w tej dziedzinie ma wiele wspólnego z hodowlą przemysłową i rolnictwem. Natomiast ja szukam kariery z dużą ilością pracy na świeżym powietrzu i rąk, która naprawdę ma pozytywny wpływ na Ziemię i jej stworzenia!

Mądra edukacja, jaka jest najlepsza ścieżka? W tym roku jestem studentem pierwszego roku studiów i obecnie pracuję na moich Associates of Science. Czy to dobra opcja na pierwsze dwa lata, czy powinienem popracować nad czymś innym? Ustalenie mojej ścieżki edukacyjnej jest teraz naprawdę zniechęcające i mylące, więc każda rada byłaby niesamowita.

Jaki jest również dobry sposób na zdobycie doświadczenia zawodowego?

Wszelkie inne informacje, które posiadasz, byłyby bardzo mile widziane!
Aslan123
początkujący
początkujący
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 20 sie 2018, 16:43

Re: Zainteresowany zdobyciem dyplomu z leśnictwa?

Post autor: Aslan123 »

Zrób inżyniera (trwa 3,5 roku) na jakiejś uczelni z tradycjami np. SGGW, lepiej chyba omijać te nowsze wydziały leśne. Następnie po uzyskaniu dyplomu - roczny staż w LP, to w zasadzie jedyna ścieżka na uzyskanie doświadczenia zawodowego w leśnictwie.
KUNA TUMAK LEŚNY
początkujący
początkujący
Posty: 70
Rejestracja: piątek 01 paź 2021, 19:34

Re: Zainteresowany zdobyciem dyplomu z leśnictwa?

Post autor: KUNA TUMAK LEŚNY »