Staż w LP po szkole średniej czy po ukończeniu studiów ?

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
barton5823
początkujący
początkujący
Posty: 6
Rejestracja: środa 01 sie 2018, 11:03

Staż w LP po szkole średniej czy po ukończeniu studiów ?

Post autor: barton5823 »

Witam !
Muszę podjąć bardzo ważną decyzję i chciałbym się kogoś doradzić. Od maja jestem absolwentem Technikum Leśnego i postanowiłem dalej kształcić się w tym kierunku, wybieram się zaocznie na studia leśne. Sprawa dotyczy tego że nie wiem czy lepszym rozwiązanie było by pójście na staż od razu po technikum czy lepiej dopiero po ukończeniu studiów ponieważ wtedy kończę staż i od razu mam studia. Rozmawiałem z znajomym leśniczym i właśnie polecał mi abym odbył staż dopiero po studiach a na okres najbliższych 4 lat gdy kończył będę studia znalazł sobie inną pracę. Chciałbym aby ktoś mi doradził co było by lepsze po czym jest większe prawdopodobieństwo otrzymania pracy. Wiem że bez studiów w LP o pracę jest bardzo ciężko no ale dużo moich znajomych dostało pracę właśnie po samym technikum. Bardzo proszę o poradę.
Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Krążownik
inżynier nadzoru
inżynier nadzoru
Posty: 1014
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 17:17
Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: Krążownik »

Jeżeli planujesz iść na studia zaoczne to lepiej iść po technikum na staż... zawsze jest szansa, że się załapiesz wcześniej do roboty. Tak naprawdę to idąc na staż wcześniej łatwiej Ci będzie na studiach... Każdy Ci będzie radził inaczej.
barton5823
początkujący
początkujący
Posty: 6
Rejestracja: środa 01 sie 2018, 11:03

Post autor: barton5823 »