Lift Suzuki Grand Vitara!!!

Samochody terenowe, testy, opinie, informacje...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
rusek77
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 352
Rejestracja: wtorek 04 wrz 2012, 14:02
Lokalizacja: Russia

Lift Suzuki Grand Vitara!!!

Post autor: rusek77 »

Witam serdecznie, jako że jestem laikiem w temacie, mimo że czytam tu podobne wątki, zadaje konkretne pytanie - przedstawiam konkretną sytuację :
jako, że sprężyny z tyłu mojego auta ( Suzuki GV I 2005) wydają się być już nieco wykończone, postanowiłem wymienić wszystkie cztery.
Pytanie - planuje zakup sprężyn Ironman +35mm (w tym momencie pytam czy warto, czy może są inne sprężyny godne polecenia) czy w związku z tym muszę zakupić jakieś dłuższe? specjalne ? amortyzatory ( planuje wymienić tylko tył) czy wystarczą po prostu zwykłe zamienniki.
A może prościej: jak najłatwiej wykonać lift w zakresie +35mm??

Pozdrawiam!

PS dodam, że chciałbym zmieścić się w 1500 - 2000 PLN.
"...to tylko dwa piwa, to żaden grzech..."
Naj
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 24828
Rejestracja: czwartek 20 mar 2008, 20:08
Lokalizacja: PL

Post autor: Naj »

Jednak lepiej, jakbyś skontaktował się z serwisem S. A najlepiej dwoma. Ja Ci mogę podać mojego serwisanta w stolycy :wink: . Jeśli jesteś zainteresowany, napisz na priva...
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 66909
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

Cokolwiek by nie gadać ja i tak ufam bardziej borowiakowi... :beer:
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Fichtel
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4248
Rejestracja: środa 15 paź 2008, 20:02
Lokalizacja: las-y

Post autor: Fichtel »

Jak mawia mój mechanik lift liftem a mosty poziomu nie zmienia :wink:
Wiem że to nie to auto Ale takie sprężyny (tej firmy dluzsze) wkladalem do froty. Amory bez zmian Ale na drążkach podkrecaliśmy trochę.
DT=>Podleśniczy<=>Leśniczy