Praca Licencjacka POMOCY!!!

Drewno, klasyfikacja, pomiar, obrót, sprzedaż drewna...

Moderator: Moderatorzy

Zawlo
początkujący
początkujący
Posty: 8
Rejestracja: środa 21 mar 2007, 15:36
Lokalizacja: Lubliniec

Praca Licencjacka POMOCY!!!

Post autor: Zawlo »

Przy okazji witam wszystkich, bo jestem tu pierwszy raz :)
Jak w temacie-piszę, a raczej próbuję napisać pracę na temat sprzedaży gruntów leśnych będących własnością SP. Jestem studentem administracji i z lasami mamy niewiele wspólnego jedynie przy okazji wykładów z Prawa Rolnego, więc coraz bardziej zdaję sobie sprawę z shitu w jaki wszedłem, ale w tej chwili nie mam za dużo czasu, żeby coś zmieniać. Piszę 'shitu', bo zdążyłem już się przekonać, że dosyć trudno dotrzeć do i tak skąpych publikacji na ten temat, a przynajmniej tak mi się wydaje.
I tutaj doszedłem do sedna sprawy- jeśli ktokolwiek z Was wie coś na ten temat lub mógłby polecić jakąś literaturę byłbym wielce zobowiązany.

[ Dodano: 2007-03-27, 21:39 ]
Oj widzę, że naprawdę będę musiał zmienić temat... :( serio nikt nie wie nic na ten temat?
Maszulka
początkujący
początkujący
Posty: 164
Rejestracja: środa 16 sie 2006, 17:44
Lokalizacja: Polska

Post autor: Maszulka »

Zawlo pisze:na temat sprzedaży gruntów leśnych będących własnością SP.
Literatura w całości to:
1. "ustawa o lasach" + rozporządzenia do niej obowiązujące. -to dla lasów w zarządzie PGL LP,
2. lasy w zarządze ANRSP trzeba szukać w odp. ustawie o nich.

Powinieneś częściej korzystać z google.
Awatar użytkownika
Chrobry
inżynier nadzoru
inżynier nadzoru
Posty: 1048
Rejestracja: piątek 03 mar 2006, 19:12
Lokalizacja: Białowieża

Post autor: Chrobry »

Poszukaj też w najbliższej okolicy jakiegoś Nadleśnictwa, czy nawet Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych. Idź tam i poproś o pomoc. Na tyle ile znam Koleżanki i Kolegów lesników, zawsze pomogą. W nadleśnictwach najwięcej wiedzą na ten temat, poza nadleśniczymi, sekretarze.
Zawlo
początkujący
początkujący
Posty: 8