Panel leśniczego SILP
Moderator: Moderatorzy
Panel leśniczego SILP
DZiś to tragedia każde przyciśnięcie klawisza na myszce to około trzy minuty czekania. POR + zestawienia to cały dzień straconego czasu na niedopracowany program.
Wczoraj było lepiej ale przedwczoraj to tak samo albo jeszcze gorzej.
Pozdrawiam wszystkich cierpliwych przed monitorem (w SILPIE).
Wczoraj było lepiej ale przedwczoraj to tak samo albo jeszcze gorzej.
Pozdrawiam wszystkich cierpliwych przed monitorem (w SILPIE).
-
- początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek 29 mar 2016, 15:34
Tragedia zaczynała się już przed świętami, a od wtorku jest ujnia do kwadratu. Wypłatę planowałem zdać wczoraj, nie wiem czy zrobię to jutro bo u mnie już jest problem z zalogowaniem, a tu trza jeszcze kilka kliknięć do zestawień. Wypłata duża, odnowieniowa, szkice nie do zrobienia
Sprawdzajcie też co wam po transferach na magazyn wraca. Z akcentem na kłodę
Sprawdzajcie też co wam po transferach na magazyn wraca. Z akcentem na kłodę
U nas z powodów przedziwnych zniknął transfer z rozchodami płytek. Na stanowisku pojawiło się okienko potwierdzające transfer, po drugiej stronie się on nie pojawił. Ponowne założenie RW było niemożliwe. Pacjent dostał informację, że RW o danym numerze jest w systemie, choć nie było go widać
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5663
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
Już po wypłatach ale , nawet słówka przeprosin czy wyjaśnienia, za to "spam" w skrzynce o ciagłych poprawkach silpu bezustanny. Niestety zamiast być coraz lepiej, jest coraz gorzej ciekawe czy ktoś odpowie za ten bałagan personalnie i chociaż przeprosi, zresztą co nam po przeprosinach. Antyintuicyjny program tylko sie pogłębia Tegoroczne odnowienia - gorszej nowinki chyba wprowadzić nie można
- Kuna lesna
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 2642
- Rejestracja: czwartek 12 paź 2006, 00:41
- Lokalizacja: Z puszczy
Uff... jak to dobrze, że u nas pracujemy jeszcze w "Notatniku".
Swoją drogą kto odpowiada za ten informatyczny burdel? ZILP, Wydział Informatyki DGLP, firma zewnętrzna?
Swoją drogą kto odpowiada za ten informatyczny burdel? ZILP, Wydział Informatyki DGLP, firma zewnętrzna?
Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy. (Mt 6,34)
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5663
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
Ale Towarzystwo pracujące w biurze nie ma często o tym pojęcia ile my musimy czekać żeby zrobić jakąś pierdołę im po prostu to coś śmiga.Fichtel pisze:tak od trzech dni...
ale tylko z kancelarii masakra
udałem się do biura i OK
w kancelarii po 15:00 dzisiaj ŚMIGAŁO!!!
Jeszcze ta prosta rzecz jak przeszukiwanie pozycji wniosków w panelu gdzie wyświetla się na stronie ok 10 szt a stron jest ze trzydzieści i nigdy nie wiadomo gdzie się ukrywa ta właściwa (poszukiwana) – a w innych programach jest coś takiego jak kółeczko na myszce i można płynnie tą listę przesunąć.
To za każdym razem mnie wkur... i inne podobne tam.
Projekty wniosków to już dzisiaj trzeba zacząć żeby do końca VI skończyć taki mamy termin.
Informatycy - dobrzy to pracują w wielkich firmach informatycznych i projektowych, a nasi to chyba z łapanki i każą im pracować.
- MartaBaranowska
- dyrektor generalny
- Posty: 16534
- Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
- Lokalizacja: Nowiny
nie wiem, ale komunikaty o przerwach technicznych są co chwile na mailuj24 pisze:Swoją drogą kto odpowiada za ten informatyczny burdel? ZILP, Wydział Informatyki DGLP, firma zewnętrzna?
od kilku dni słyszę narzekanie na zamulanie, i wielu leśniczych jechało do biura, żeby ogarnąć to wszystko, ale i tak wychodziły jakies kwiatki.
Put some fun between your legs
-ride a horse
-ride a horse
tę burzę włosów każdy zna, przy ustach dłoni chwiejny gest tak to Boska, Boska Rabanowska jest
Trafiłeś w samo sedno. Dawno temu najlepsi odeszli do firm, które płaciły dwa albo trzy razy tyle co PGL LP...pl04 pisze:Informatycy - dobrzy to pracują w wielkich firmach informatycznych i projektowych, a nasi to chyba z łapanki i każą im pracować.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
- MartaBaranowska
- dyrektor generalny
- Posty: 16534
- Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
- Lokalizacja: Nowiny
Dzień dobry,
W związku z problemami jakie wystąpiły w ostatnim czasie w pracy SilpWeb informujemy, że głównym ich powodem jest zwiększone obciążenie systemu. W okresach zamykania okresów sprawozdawczych, planów itp. , kiedy w systemie jest zalogowana większa niż zwykle ilość użytkowników, przekłada się ono na wydłużone oczekiwanie na dostęp do SILP. Było to szczególnie widoczne w ostatnich dniach, podczas prób korzystania z SilpWeb poprzez Portal Leśniczego.
W celu poprawy sytuacji część zasobów sprzętowych SILP została przesunięta do obsługi użytkowników logujących się do systemu poprzez Portal Leśniczego. W dniu dzisiejszym ( 01.04.2016 r.) powinna nastąpić odczuwalna poprawa przy korzystaniu z tej ścieżki dostępu do SILPweb. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu prowadzone są prace zmierzające do trwałej poprawy dostępności systemu SilpWeb.
Put some fun between your legs
-ride a horse
-ride a horse
tę burzę włosów każdy zna, przy ustach dłoni chwiejny gest tak to Boska, Boska Rabanowska jest
To tak na Prima Aprilis?
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
- MartaBaranowska
- dyrektor generalny
- Posty: 16534
- Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
- Lokalizacja: Nowiny
Żartownisie....Dzień dobry,
W związku z problemami jakie wystąpiły w ostatnim czasie w pracy SilpWeb informujemy, że głównym ich powodem jest zwiększone obciążenie systemu. W okresach zamykania okresów sprawozdawczych, planów itp. , kiedy w systemie jest zalogowana większa niż zwykle ilość użytkowników, przekłada się ono na wydłużone oczekiwanie na dostęp do SILP. Było to szczególnie widoczne w ostatnich dniach, podczas prób korzystania z SilpWeb poprzez Portal Leśniczego.
W celu poprawy sytuacji część zasobów sprzętowych SILP została przesunięta do obsługi użytkowników logujących się do systemu poprzez Portal Leśniczego. W dniu dzisiejszym ( 01.04.2016 r.) powinna nastąpić odczuwalna poprawa przy korzystaniu z tej ścieżki dostępu do SILPweb. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu prowadzone są prace zmierzające do trwałej poprawy dostępności systemu SilpWeb.