Panel leśniczego SILP

SILP, BIP, ACER, GIS, Raporty, mapy numeryczne...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pl04
początkujący
początkujący
Posty: 107
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 18:18
Lokalizacja: prosto z lasu

Panel leśniczego SILP

Post autor: pl04 »

DZiś to tragedia każde przyciśnięcie klawisza na myszce to około trzy minuty czekania. POR + zestawienia to cały dzień straconego czasu na niedopracowany program. :x
Wczoraj było lepiej ale przedwczoraj to tak samo albo jeszcze gorzej.
Pozdrawiam wszystkich cierpliwych przed monitorem (w SILPIE). :D
Srokazaoknem
początkujący
początkujący
Posty: 13
Rejestracja: wtorek 29 mar 2016, 15:34

Post autor: Srokazaoknem »

Kompletna tragedia. 2 dni próbowałam zrobić zestawienie. Każde kliknięcie to jakieś 5 minut czekania (o ile w ogóle coś z niego wynika). W systemie zgłaszania błędów, twierdzą że poprawa nastąpi w połowie roku, po wymianie "macierzy". Szczególnie pozdrawiam tych, którzy próbują rozliczyć sadzonki!
kolorowe kredki

Post autor: kolorowe kredki »

Tragedia zaczynała się już przed świętami, a od wtorku jest ujnia do kwadratu. Wypłatę planowałem zdać wczoraj, nie wiem czy zrobię to jutro bo u mnie już jest problem z zalogowaniem, a tu trza jeszcze kilka kliknięć do zestawień. Wypłata duża, odnowieniowa, szkice nie do zrobienia :)
Sprawdzajcie też co wam po transferach na magazyn wraca. Z akcentem na kłodę :roll:
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 66912
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

U nas z powodów przedziwnych zniknął transfer z rozchodami płytek. Na stanowisku pojawiło się okienko potwierdzające transfer, po drugiej stronie się on nie pojawił. Ponowne założenie RW było niemożliwe. Pacjent dostał informację, że RW o danym numerze jest w systemie, choć nie było go widać :roll:
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Fichtel
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 4248
Rejestracja: środa 15 paź 2008, 20:02
Lokalizacja: las-y

Post autor: Fichtel »

tak od trzech dni...
ale tylko z kancelarii masakra
udałem się do biura i OK
w kancelarii po 15:00 dzisiaj ŚMIGAŁO!!! :D
DT=>Podleśniczy<=>Leśniczy
"Co się polepszy, to się popieprzy. Co się zbuduje, to się zrujnuje. Co się ustali, to się obali. Polak musi mieć łeb i dupę ze stali."
Awatar użytkownika
Capricorn
Admin
Admin
Posty: 66912
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 22:18

Post autor: Capricorn »

U nas i w biurze czkawkę mieli :roll:
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5478
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Post autor: Blues Brothers »

Już po wypłatach ale , nawet słówka przeprosin czy wyjaśnienia, za to "spam" w skrzynce o ciagłych poprawkach silpu bezustanny. Niestety zamiast być coraz lepiej, jest coraz gorzej :x ciekawe czy ktoś odpowie za ten bałagan personalnie i chociaż przeprosi, zresztą co nam po przeprosinach. Antyintuicyjny program tylko sie pogłębia :evil: Tegoroczne odnowienia - gorszej nowinki chyba wprowadzić nie można :lol:
Awatar użytkownika
Kuna lesna
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 2598
Rejestracja: czwartek 12 paź 2006, 00:41
Lokalizacja: Z puszczy

Post autor: Kuna lesna »

Zaczęły się odnowienia a niedługo projekty . Tak jak co roku budzik na 4.00 i do roboty panowie i panie .
kolorowe kredki

Post autor: kolorowe kredki »

Kuna lesna pisze:Zaczęły się odnowienia a niedługo projekty . Tak jak co roku budzik na 4.00 i do roboty panowie i panie .
A po południu krzakową robotę robić zamiast siedzieć przed TV jak tu pewien fantasta proponował :P :lol:
Awatar użytkownika
SZCZEPAN
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 14101
Rejestracja: wtorek 18 gru 2007, 20:18
Lokalizacja: karpaty

Post autor: SZCZEPAN »

Kamień z serca.Miło 8) przeczytać o problemach z panelem u innych :roll: .Marnujemy bezcenny czas na walkę z systemem, który miał usprawnić pracę.Coś się ewidentnie sypie.
I NIGDY NIE MÓW MI, ŻE JUŻ WSZYSTKO WIESZ.
Awatar użytkownika
j24
Admin
Admin
Posty: 22717
Rejestracja: wtorek 25 lis 2008, 20:16
Lokalizacja: Wlk. Ks. Maz.

Post autor: j24 »

Uff... jak to dobrze, że u nas pracujemy jeszcze w "Notatniku". 8)

Swoją drogą kto odpowiada za ten informatyczny burdel? :?: ZILP, Wydział Informatyki DGLP, firma zewnętrzna? :?:
Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy. (Mt 6,34)
Awatar użytkownika
Blues Brothers
nadleśniczy
nadleśniczy
Posty: 5478
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46

Post autor: Blues Brothers »

j24, sprawdź na stronie zgłaszania błędów :wink:
Awatar użytkownika
pl04
początkujący
początkujący
Posty: 107
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 18:18
Lokalizacja: prosto z lasu

Post autor: pl04 »

Fichtel pisze:tak od trzech dni...
ale tylko z kancelarii masakra
udałem się do biura i OK
w kancelarii po 15:00 dzisiaj ŚMIGAŁO!!! :D
Ale Towarzystwo pracujące w biurze nie ma często o tym pojęcia ile my musimy czekać żeby zrobić jakąś pierdołę im po prostu to coś śmiga.
Jeszcze ta prosta rzecz jak przeszukiwanie pozycji wniosków w panelu gdzie wyświetla się na stronie ok 10 szt a stron jest ze trzydzieści i nigdy nie wiadomo gdzie się ukrywa ta właściwa (poszukiwana) – a w innych programach jest coś takiego jak kółeczko na myszce i można płynnie tą listę przesunąć.
To za każdym razem mnie wkur... i inne podobne tam.
Projekty wniosków to już dzisiaj trzeba zacząć żeby do końca VI skończyć taki mamy termin.
Informatycy - dobrzy to pracują w wielkich firmach informatycznych i projektowych, a nasi to chyba z łapanki i każą im pracować.
Awatar użytkownika
MartaBaranowska
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 16534
Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Nowiny

Post autor: MartaBaranowska »

j24 pisze:Swoją drogą kto odpowiada za ten informatyczny burdel? :?: ZILP, Wydział Informatyki DGLP, firma zewnętrzna? :?:
nie wiem, ale komunikaty o przerwach technicznych są co chwile na mailu

od kilku dni słyszę narzekanie na zamulanie, i wielu leśniczych jechało do biura, żeby ogarnąć to wszystko, ale i tak wychodziły jakies kwiatki.
Put some fun between your legs
-ride a horse :mrgreen:
tę burzę włosów każdy zna, przy ustach dłoni chwiejny gest tak to Boska, Boska Rabanowska jest
Awatar użytkownika
Piotrek
Admin
Admin
Posty: 104861
Rejestracja: sobota 28 maja 2005, 00:00
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

pl04 pisze:Informatycy - dobrzy to pracują w wielkich firmach informatycznych i projektowych, a nasi to chyba z łapanki i każą im pracować.
Trafiłeś w samo sedno. Dawno temu najlepsi odeszli do firm, które płaciły dwa albo trzy razy tyle co PGL LP...
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Awatar użytkownika
TomCio
zastępca nadleśniczego
zastępca nadleśniczego
Posty: 3240
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2006, 17:06
Lokalizacja: Made In PRL

Post autor: TomCio »

W dawnych czasach to nawet PKP umiało karteczką w kasie przeprosić podróżnych za opóźnienia w obsłudze pasażerów z powodu wprowadzenia komputerów. Sam na centralnym widziałem. 8)
Życie to jest to, na co trzeba zarobić
Awatar użytkownika
MartaBaranowska
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 16534
Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Nowiny

Post autor: MartaBaranowska »

Dzień dobry,

W związku z problemami jakie wystąpiły w ostatnim czasie w pracy SilpWeb informujemy, że głównym ich powodem jest zwiększone obciążenie systemu. W okresach zamykania okresów sprawozdawczych, planów itp. , kiedy w systemie jest zalogowana większa niż zwykle ilość użytkowników, przekłada się ono na wydłużone oczekiwanie na dostęp do SILP. Było to szczególnie widoczne w ostatnich dniach, podczas prób korzystania z SilpWeb poprzez Portal Leśniczego.
W celu poprawy sytuacji część zasobów sprzętowych SILP została przesunięta do obsługi użytkowników logujących się do systemu poprzez Portal Leśniczego. W dniu dzisiejszym ( 01.04.2016 r.) powinna nastąpić odczuwalna poprawa przy korzystaniu z tej ścieżki dostępu do SILPweb. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu prowadzone są prace zmierzające do trwałej poprawy dostępności systemu SilpWeb.
Put some fun between your legs
-ride a horse :mrgreen:
tę burzę włosów każdy zna, przy ustach dłoni chwiejny gest tak to Boska, Boska Rabanowska jest
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 169499
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

To tak na Prima Aprilis? :wink:
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Awatar użytkownika
MartaBaranowska
dyrektor generalny
dyrektor generalny
Posty: 16534
Rejestracja: wtorek 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Nowiny

Post autor: MartaBaranowska »

Sten :P
Put some fun between your legs
-ride a horse :mrgreen:
tę burzę włosów każdy zna, przy ustach dłoni chwiejny gest tak to Boska, Boska Rabanowska jest
kolorowe kredki

Post autor: kolorowe kredki »

Dzień dobry,

W związku z problemami jakie wystąpiły w ostatnim czasie w pracy SilpWeb informujemy, że głównym ich powodem jest zwiększone obciążenie systemu. W okresach zamykania okresów sprawozdawczych, planów itp. , kiedy w systemie jest zalogowana większa niż zwykle ilość użytkowników, przekłada się ono na wydłużone oczekiwanie na dostęp do SILP. Było to szczególnie widoczne w ostatnich dniach, podczas prób korzystania z SilpWeb poprzez Portal Leśniczego.
W celu poprawy sytuacji część zasobów sprzętowych SILP została przesunięta do obsługi użytkowników logujących się do systemu poprzez Portal Leśniczego. W dniu dzisiejszym ( 01.04.2016 r.) powinna nastąpić odczuwalna poprawa przy korzystaniu z tej ścieżki dostępu do SILPweb. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu prowadzone są prace zmierzające do trwałej poprawy dostępności systemu SilpWeb.
Żartownisie.... :]
ODPOWIEDZ