Wybór technikum leśnego.

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

Verhest
początkujący
początkujący
Posty: 5
Rejestracja: sobota 17 sty 2015, 19:07

Wybór technikum leśnego.

Post autor: Verhest »

Czołem :help:
Jestem teraz w ciężkim momencie "wyboru zawodu", a raczej technikum, wytypowałem trzy z nich, które najbardziej mi odpowiadają:
- Tuchola
- Goraj
- Milicz
Czy szkoły te różnią się w jakikolwiek znaczący sposób poziomem nauczania? O sobie mogę powiedzieć, że jestem naprawdę dobrym uczniem i przedmioty humanistyczne, ścisłe, czy lingwistyczne (czyt. językowe) nie sprawiają mi większych trudności, więc temat moich predyspozycji można odpuścić. Czy istnieje jakaś realna różnica w przygotowaniu do matury oraz zawodu między tymi szkołami? Pozdrawiam :]
Awatar użytkownika
niziołek
wiceminister
wiceminister
Posty: 25653
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2008, 12:44

Re: Wybór technikum leśnego.

Post autor: niziołek »

Verhest pisze:Czołem :help:
Jestem teraz w ciężkim momencie "wyboru zawodu", a raczej technikum, wytypowałem trzy z nich, które najbardziej mi odpowiadają:
- Tuchola
- Goraj
- Milicz
Czy szkoły te różnią się w jakikolwiek znaczący sposób poziomem nauczania? O sobie mogę powiedzieć, że jestem naprawdę dobrym uczniem i przedmioty humanistyczne, ścisłe, czy lingwistyczne (czyt. językowe) nie sprawiają mi większych trudności, więc temat moich predyspozycji można odpuścić. Czy istnieje jakaś realna różnica w przygotowaniu do matury oraz zawodu między tymi szkołami? Pozdrawiam :]
:D Za moich czasów najlepszy i najbardziej prestiżowy był Milicz... Najtrudniej się było tam dostać. To było wprawdzie 43 lata temu, ale Milicz to było to!... Hej! :spoko: :brawo:
"To duch buduje sobie ciało" - Fryderyk Schiller
Verhest
początkujący
początkujący
Posty: 5
Rejestracja: sobota 17 sty 2015, 19:07

Re: Wybór technikum leśnego.

Post autor: Verhest »