Ot takie tam auto z LPG: http://4x4.auto-swiat.pl/test-toyoty-fj ... -lpg/7s932
Może nie zbyt nowy temat, ale bardzo fajna realizacja. Zwraca uwagę dość fajnie zamontowany zbiornik na gaz - wprost idealnie wpasowany między linię tylni most tylni zderzak. Wrzucam jako ciekawostkę tutaj, ze względu na ceny (zarówno samego samochodu jak i części trzeba sprowadzać z USA albo Australii). Niestety, Toyota nigdy nie sprzedawała w FJ'a Europie trochę szkoda i tym bardziej dziwne, bo na Normy Euro chyba się łapał.
PS jeśli mimo wszystko to nie ciekawostka, a post pasuje bardziej do motoryzacji, to proszę o wywalenie/przeniesienie.
FJ Cruiser + LPG
Moderator: Moderatorzy
Wiadomo, że dziennikarze przeinaczają - może np na oponach 37" ma taki, tylko skręcać się nie da Chociaż na standardowych kapciach ma 224 mm.
Swoją drogą, na forach australijskich podają spalanie na LPG w granicach 21-25/100 - egzemplarze po lifcie 2" i na 33-35" oponach. Ponoć automat bardziej ekonomiczny niż manual, ale to wynika z różnych przeniesień napędów:
1. skrzynia manualna stały 4x4 + blokada centralnego + reduktor
2. automat tylna oś, dołączany przód, ale nie na stałe, tylko z jakimś intelligent diff-lock, reduktor.
Swoją drogą, na forach australijskich podają spalanie na LPG w granicach 21-25/100 - egzemplarze po lifcie 2" i na 33-35" oponach. Ponoć automat bardziej ekonomiczny niż manual, ale to wynika z różnych przeniesień napędów:
1. skrzynia manualna stały 4x4 + blokada centralnego + reduktor
2. automat tylna oś, dołączany przód, ale nie na stałe, tylko z jakimś intelligent diff-lock, reduktor.