Przeniesienie...

Technikum, liceum profilowane, studia leśne i przyrodnicze...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kobes
początkujący
początkujący
Posty: 4
Rejestracja: sobota 21 paź 2006, 17:49

Przeniesienie...

Post autor: kobes »

Witam. Jestem (jeszcze) uczniem tl. Po maturze wybieram sie na studia leśne do Poznania. Tak postanowiłem...tak mnie los do tego zmusił. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie czy istnieje możliwośc przeniesienia sie po 1 (ewentualnie 2) roku studiów na ten sam wydził leśny do Warszawy. Jeżeli tak to jakie kryteria trzeba spełniać. Dzięki.
11
wiceminister
wiceminister
Posty: 30737
Rejestracja: środa 15 paź 2003, 00:00

Post autor: 11 »

Sam to kiedyś przerabiałem, tylko w drugą stronę, z Warszawy do Poznania i jest to możliwe już po pierwszym semestrze. Musi być tylko zgoda uczelni przyjmującej. Warto w podaniu podać ważny argument.
Awatar użytkownika
lesny_ludek
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 252
Rejestracja: wtorek 03 paź 2006, 18:50
Lokalizacja: Północ

Post autor: lesny_ludek »

Najlepiej gdybyś skontaktował się z dziekanatem warszawskiej uczelni. Każda uczelnia stosuje nieco inne kryteria przyjmowania studentów z "zewnątrz". Jedne stosują ograniczenia w postaci progu średniej z ocen (np minimum 4.0 w poprzedniej uczelni), inne w postaci stosowania ograniczonej puli miejsc dla osób przenoszących się z innych uczelni a także dla osób przenoszących się z zaocznych na dzienne. Są uczelnie u których nie ma formalnych ograniczeń, a decyzja o przyjęcie zależy tylko i wyłącznie od dziekana :)
W każdym z tych przypadków będziesz musiał nadrobić różnicę programową, ale zwykle ma się na to cały rok.
Awatar użytkownika
Patrycja_23
podleśniczy
podleśniczy
Posty: 402
Rejestracja: poniedziałek 12 cze 2006, 17:23

Post autor: Patrycja_23 »