forwardery używane
Moderator: Moderatorzy
- tomekoperator
- początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 07 maja 2007, 19:22
- Lokalizacja: Bory Dolnośląskie
Ponieważ według definicji encyklopedycznej:
reklama jest to bezosobowa, odpłatna i adresowana do masowego odbiorcy forma przekazywania informacji rynkowych, które prezentują i popierają ofertę sprzedaży określonego nadawcy. Reklama może promować nazwę, znak firmowy, wizerunek firmy lub oferowany produkt, przekonując o jego zaletach.
Nie uważam aby była reklamą prosta informacja, że ktoś ma coś do sprzedania, będąca prostą odpowiedzią na zadane pytanie, bo nie wypełnia to warunków z powyższej definicji
Niedługo bedę się bał pomóc przyjezdnemu wskazując najblizszy kiosk, w którym można kupić bilet autobusowy czy parkingowy...
reklama jest to bezosobowa, odpłatna i adresowana do masowego odbiorcy forma przekazywania informacji rynkowych, które prezentują i popierają ofertę sprzedaży określonego nadawcy. Reklama może promować nazwę, znak firmowy, wizerunek firmy lub oferowany produkt, przekonując o jego zaletach.
Nie uważam aby była reklamą prosta informacja, że ktoś ma coś do sprzedania, będąca prostą odpowiedzią na zadane pytanie, bo nie wypełnia to warunków z powyższej definicji
Niedługo bedę się bał pomóc przyjezdnemu wskazując najblizszy kiosk, w którym można kupić bilet autobusowy czy parkingowy...