przetarg na odśnieżanie

Ustawa o zamówieniach publicznych, formy, tryby...

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
endrju
początkujący
początkujący
Posty: 41
Rejestracja: wtorek 18 lis 2008, 21:21
Lokalizacja: z lasu

przetarg na odśnieżanie

Post autor: endrju »

Witam prowadzę zula ale zajmuję się również odśnieżaniem ojciec od 92 roku ja od 06 razem z nim przetargi mamy na 3 lata podzielony jest na 16 części i w tym roku gmina zastrzegła że można złożyć ofertę na max 2 części inaczej oferta będzie nieważna i zastanawiam się czy to jest zgodne z prawem jeżeli posiadam sprzęt na 3 lub 4 to trzeba kombinować i składać 2 oferty na 2 różne firmy
nie chcę dyskusji o ograniczeniach konkurencji bo to jest niewątpliwy plus tego rozwiązania ale mój i nie tylko mój ale większość rejonów podzielono na 2 mniejsze i znajomy który przy poprzednim przetargu i wcześniej robił z bratem 3 rejony teraz ma 5 sprzętu mają na tyle ale muszę składać 3 oferty na 3 różne firmy
konkurencja jakaś na ostatnim przetargu się pojawiła ale nie ci "starzy" między sobą ale jakieś nowe firmy 2 się dostały i potem płakali bo stawki dali słabe a jak im traktory padły to jeszcze kary umowne płacili i się im troszkę odechciało odśnieżania
to tyle może trochę nieskładnie ale głównie chodzi o to czy to że tylko na 2 części można ofertę składać
Awatar użytkownika
Sten
prezydent
prezydent
Posty: 170036
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 18:40
Lokalizacja: Łuh

Post autor: Sten »

endrju pisze:może trochę nieskładnie
chyba więcej niż trochę, bo szczerze przyznam, że do końca nie wiem o co Ci chodzi ...
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
endrju
początkujący
początkujący
Posty: 41
Rejestracja: wtorek 18 lis 2008, 21:21
Lokalizacja: z lasu

Post autor: endrju »