Mam problem z zamocowaniem multipliaktora do c360
Moderator: Moderatorzy
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
Mam problem z zamocowaniem multipliaktora do c360
Właśnie nie dawno zakupiłem przyczepę zrywkową firmy hydrofast ładowność 9 t, długość hds-u 6,30 i mam problem z zamontowaniem multiplikatora i w związku z tym mankamentem mam pytanie do was w jaki sposób mógłbym zamontować multiplikator tak żeby wszystko było ok? bo przy założeniu multiplikatora przeszkadza mi górny zaczep,a właśnie na nim chciałbym podczepić przyczepę bo czym wyżej tym lepiej w lesie Interesuje mnie też jakie macie pomysły na zrobienie siedzenia obrotowego w c360 oraz co wiecie o przyczepach zrywkowych tej firmy? Z góry dziękuję za cenne odpowiedzi
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
Właśnie przed kupnem tej marki przyczepy rozważałem też firmę more maskiner 7,5t ale jednak wybrałem firmę hydrofast ze względu na cenę, sposób wykonaniatajga pisze:nie mialem stycznosci z przyczepami tej marki;/ pracujemy na palms i more maskiner,są plusy i minusy tych przyczep
A mógłbyś wymienić te wady i zalety o których wspomniałeś?
W Palmsie wada:wywrotność, skandaliczne wręcz wykonanie kraty oporowej i felg gną sie jak plastelina, krata pęka.rama i żuraw ok
Maskiner Natomiast ma bardzo słabe gniazda kłonic, żuraw słabszy niż w palmsie, i dyszel skrętny delikatny.
Palms jest 12 ton a maskiner 10.5.
Mam wiele do życzenia, najlepiej ze wszystkich producentów zrobić jedną niezniszczalną przyczepe , niestety nikt nie jest czarodziejem.
Maskiner Natomiast ma bardzo słabe gniazda kłonic, żuraw słabszy niż w palmsie, i dyszel skrętny delikatny.
Palms jest 12 ton a maskiner 10.5.
Mam wiele do życzenia, najlepiej ze wszystkich producentów zrobić jedną niezniszczalną przyczepe , niestety nikt nie jest czarodziejem.
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
Jak podczepię na górny zaczep będę miał wyżej stopy uniesione od hds-u, a zaczep mam wyprofilowany tak jak wspomniałeśjakub pisze:Dlaczego uważasz że jak podczepisz na górny zaczep to będzie lepiej? Za wysoko też nie może być bo będą wałki do tyłu zjeżdżały. Chyba że dyszel jest odpowiednio wyprofilowany.
witam.ja musiałem delikatnie podciąć zaczep od spodu zeby pompa nie chaczyła a od góry dołożyłem mały płaskownik żeby zaczep nie opadał(był bardziej w poziomie).Ja równiez wybrałem przyczepe mocowaną na górny zaczep a wzieło się to z tego że przy wywrotce nic się większego nie zepsuje a dolny nie jest obrotowy i zawsze awaria murowana.Moj wybór padł na FAO-FAR mam go dwa lata i nic sie nie dzieje.
-
- początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 14:52
Dolny zaczep w ciągniku nie jest obrotowy,ale zaczep w przyczepie jest obrotowy przynajmniej u mnie tak jest. A mógłbyś zrobić zdjęcie tego zaczepu górnego jak go zrobiłeś? byłbym wdzięcznyQERKUS pisze:witam.ja musiałem delikatnie podciąć zaczep od spodu zeby pompa nie chaczyła a od góry dołożyłem mały płaskownik żeby zaczep nie opadał(był bardziej w poziomie).Ja równiez wybrałem przyczepe mocowaną na górny zaczep a wzieło się to z tego że przy wywrotce nic się większego nie zepsuje a dolny nie jest obrotowy i zawsze awaria murowana.Moj wybór padł na FAO-FAR mam go dwa lata i nic sie nie dzieje.