Witam i bardzo proszę o pomoc. Z powodu awarii dosłownie wszystkiego sporządziłam kwit wywozowy ale błędnie więc pozostała "główka" kwitu bez masy. Muszę go wydrukować ale krótko mówiąc nie da się. Co muszę zrobić? Wchodząc na kwit nie ma opcji drukarki a na jutro rano muszę wydrukować i wysłać transfer. Czy w ogóle jest możliwość wydruku bez masy? Nawet do transferu nie mogę zaznaczyć bo sygnalizuje że trzeba najpierw wydrukować...i koło się zamyka bardzo proszę o pomoc
Odpowiedź jest prosta - wprowadzasz sztukę drewna. Jakąkolwiek, drukujesz kwit i go anulujesz. Drewno wraca na magazyn i sprawa załatwiona. Kwit pewnie podpinasz pod historię pracy z odpowiednią adnotacją powodu anulowania
"Słowa mają ogromną moc, więc naszą powinnością jest te słowa kontrolować. Inaczej mogą zdziałać wiele zła" - Mordimer Madderdin
No i już jestem i niestety nic z tego bo wchodząc w kwit i chcąc dodać do środka jakikolwiek stos i akceptując, wyskakuje informacja "nie wybrano żadnej pozycji" i niestety nie mogę go uzupełnić aby móc wydrukować...już kompletnie nie rozumiem co i jak zrobić żeby było ok... a do rana niedaleko
Wydrukuj jakbyś normalny kwit wystawiła. Potem przed zaznaczeniem transferu zaznacz ANULOWANIE i tyle, zaznacz do transferu, wyślij transfer i po robocie!
Jest jeszcze jedno wyjście. Ostateczne. I wymagające zgody szefostwa. Odebranie danych z nadleśnictwa. Ale wtedy stracisz wszelkie nietransferowane dane.