Bioestry
Moderator: Moderatorzy
Niemieckie TDI daje radę, ale już HDI jak znajomy zalał to pompa poszła mu w Peugeocie 206.
Ja do starszego sprzętu lałbym śmiało, do tych nowszych- bałbym się.
Śmietan, "skontaktuj się z producentem" to taki malutki pic, aby zbytnio nie "krzyczeć" na dystrybutorów, tylko przerzucić winę na producentów. Producenci z kolei (zależy też jaki) trochę się krzywią. Takie koło zamknięte.
Do nowszych Ursusów min. 1634 lałem śmiało, Valtry mają silniki ponoć dostosowane. DO Fendta 926 Vario jest ryzyko. Nie wiadomo też jak to będzie później z żywotnością i sprawnością silnika.
Ja do starszego sprzętu lałbym śmiało, do tych nowszych- bałbym się.
Śmietan, "skontaktuj się z producentem" to taki malutki pic, aby zbytnio nie "krzyczeć" na dystrybutorów, tylko przerzucić winę na producentów. Producenci z kolei (zależy też jaki) trochę się krzywią. Takie koło zamknięte.
Do nowszych Ursusów min. 1634 lałem śmiało, Valtry mają silniki ponoć dostosowane. DO Fendta 926 Vario jest ryzyko. Nie wiadomo też jak to będzie później z żywotnością i sprawnością silnika.