Podważasz fachowość pracowników ASO Fiata?Blues Brothers pisze:nie chodzi o program - bo ten mają prawie wszyscy garażowcy, a o wiedzę praktyczną
Falowanie na wolnych obrotach
Moderator: Moderatorzy
Spróbowałem, problem pozostał.Piotrek pisze:No i to co pisze facet o pinach w złączu komputera sterującego zapłonem i wtryskiem też do mnie przemawia. Bo zaśniedziałe lub nie do końca kontaktujące styki mogą wprowadzać poważne zakłócenia sygnałów jakie przenoszą. Może spróbuj? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#13063173
- Rafał i Ania
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 3056
- Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07
jeśli w ramach ASO to każdego podważam bo często nasze auta to dla nich obiekty do nauki za naszą kasęJarek pisze:Podważasz fachowość pracowników ASO Fiata?
nie wiem czy w fiaciku masz kumputer ale może jeszcze go podłączyć do jakiegoś KTS, WAG czy WAS lub jaki tam dla włoszczyzny jest przewidziany, i pojeździć i zobaczyć jakie sa wtedy wskazania i najlepiej żeby to falowanie nastąpiło przy podłączonym wtedy zobaczycie który parametr odbiega od normy
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
Wadą autoryzowanych serwisów (przynajmniej Fiata) jest to, że tam już na ogół nie pracuje żaden mechanik z czasów gdy stacja dostawała autoryzację...Jarek pisze:Tak, autoryzowany serwis
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Super! To jak w takim razie znaleźć tego właściwego mechanika, jak już wszyscy właściwi w najbliższej i dalszej okolicy się wyczerpali? A każdy ma tysiące pomysłów, ale najczęściej już te, które zostały sprawdzone.Piotrek pisze:Wadą autoryzowanych serwisów (przynajmniej Fiata) jest to, że tam już na ogół nie pracuje żaden mechanik z czasów gdy stacja dostawała autoryzację...Jarek pisze:Tak, autoryzowany serwis
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5650
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
ani tak , ani nie. jeżeli tak jak napisał Piotrek "starych" mechaników juz nie ma -to kicha. Bo podpiąć komputer i szczytać błędy to każdy uczniak potrafi, a tam gdzie trzeba sięgnąć do wiedzy i doświadczenia , są potrzebni fachowcy. Chodziło mi o to że w serwisie spotykają więcej takich punciaków i problem może być im znany.Podważasz fachowość pracowników ASO Fiata?
- Rafał i Ania
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 3056
- Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07
i to trzeba 3 razy podkreślić i wbic do głowy na stałe.Blues Brothers pisze:Bo podpiąć komputer i szczytać błędy to każdy uczniak potrafi, a tam gdzie trzeba sięgnąć do wiedzy i doświadczenia , są potrzebni fachowcy
ja miałem taka akcje kiedyś z ASR gdzie czlowiek usunął objaw za 0 zł przy okazji innej roboty i trwało to 10 min a ASO wymieniło bebechów za 10tysPLN auto w sumie stało tam ze 2 tygodnie i problem pozostał
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
- Śmietan
- dyrektor generalny
- Posty: 22661
- Rejestracja: czwartek 11 maja 2006, 09:17
- Lokalizacja: Floryda
Tak jak znajomy. Był problem z silnikiem. Mało mocy było. Wymieniona turbina za 4 tysiące a okazało się, że był zepsuty czujnik za... 40zł.Rafał i Ania pisze:ja miałem taka akcje kiedyś z ASR gdzie czlowiek usunął objaw za 0 zł przy okazji innej roboty i trwało to 10 min a ASO wymieniło bebechów za 10tysPLN auto w sumie stało tam ze 2 tygodnie i problem pozostał
problem rozwiązany?
-Vimek 404 t4
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
Jezeli faluja na rozgrzanym silniku tylko to znaczy że do ssącego dostaje się gorące powietrze z silnika ktore takowe odczytuje czujnik i nie może wyłapać odpowiedniej mieszanki. Tym bardziej jeżeli przy falujących obrotach kopci na czarno. jaki tam masz silnik?
-Vimek 404 t4
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
1.2 MPI. Obroty falują na gazie i benzynie? faluje tylko na rozgrzanym silniku?
-Vimek 404 t4
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
na 100% problem jest w kolektorze ssącym. czujnik odpowiadający za powietrze odczytuje że powietrze jest ciepłe a nawet gorące i nie potrafi wyrównać mieszanki. Spróbuj podmienić kompletny kolektor ssący z wtryskami itp. Jeżeli problem będzie nadal to mógł się zapchać katalizator jeżeli go masz. Innych opcji nie ma...
-Vimek 404 t4
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
Nie chodzi tu o lewe powietrze tylko ciepłe. Powietrze może być nawet zasysane przez filtr, jeżeli jest gorące to nie uzyska sie odpowiednia mieszanka i komputer będzie wtryskiwał więcej benzyny. Nie da sie przepchac katalizatora. Poprostu albo go wymieniamy albo usuwamy.
-Vimek 404 t4
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]
-Valmet 911.3
[center]Politycy kłamią wycierając pysk godłem, ludzie podobnie do dzieci są na kłamstwo podatni, więc zamknij ryj, żryj, pracuj i płać podatki - Efekt Lucyfera[/center]