Zaczynam być coraz bardziej ciekawy rozwiązania.borowiak, czujnik wymieniony, problem pozostał.
Falowanie na wolnych obrotach
Moderator: Moderatorzy
Dokładnie,związane jest to z wysokoobrotowym charakterem silników.Zasugerowałem zawory,gdyż taki objaw jest charakterystyczny dla hondy z brakiem luzu zaworowego.A zacieśnia się to szybko i często w silnikach zasilanych LPG.RR pisze:Potwierdzam i chwalę sobie.borowiak pisze:Nawet takie marki jak Honda czy Toyota miewają obecnie mechaniczną regulację zaworów
Jeżeli luz zaworowy jak i układ zasilania jest ok,nadal upierałbym się przy rozrządzie ewentualnym przestawieniu faz.Po prostu jedynie sprawdziłbym dla pewności.
Rozumiem że autko bez LPG???
Jak nic, trzeba się rozejrzeć za nową kropeczką bez owego mankamentu. Po prostu szkoda Twojego czasu i nerwów.
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
No nie mów, że to jej koniec ...Jarek pisze:Obecna Kropeczka pozostanie ze mną do swojego końca
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
- Śmietan
- dyrektor generalny
- Posty: 22661
- Rejestracja: czwartek 11 maja 2006, 09:17
- Lokalizacja: Floryda
Jarek pewnie to już widziałeś, ale... http://fiatpunto.com.pl/topic29391.html
A to: http://fiatpunto.com.pl/post706687.html#p706687Jarek pisze:widziałem i tam nie ma rozwiązania.
No i to co pisze facet o pinach w złączu komputera sterującego zapłonem i wtryskiem też do mnie przemawia. Bo zaśniedziałe lub nie do końca kontaktujące styki mogą wprowadzać poważne zakłócenia sygnałów jakie przenoszą. Może spróbuj? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#13063173
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5638
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
może czas zmienić mechanika ? lub udać się do profesjonalistów (czasem ceny nie sa takie straszne)
Swego czasu odwiedziłem 4 tanich elektryków, błąd skasowany pojawiał sie po jakimś czasie, choć było tanio, aż zajechałem do drogiego wziął 2x więcej, ale błąd się nie pojawiał. Gdybym tam trafił od razu w sumie wydał bym mniej kasy
Swego czasu odwiedziłem 4 tanich elektryków, błąd skasowany pojawiał sie po jakimś czasie, choć było tanio, aż zajechałem do drogiego wziął 2x więcej, ale błąd się nie pojawiał. Gdybym tam trafił od razu w sumie wydał bym mniej kasy
Nie zaszkodzi zajrzeć i przeczyścić, w końcu to niewiele kosztuje.Piotrek pisze:A to: http://fiatpunto.com.pl/post706687.html#p706687Jarek pisze:widziałem i tam nie ma rozwiązania.
No i to co pisze facet o pinach w złączu komputera sterującego zapłonem i wtryskiem też do mnie przemawia. Bo zaśniedziałe lub nie do końca kontaktujące styki mogą wprowadzać poważne zakłócenia sygnałów jakie przenoszą. Może spróbuj? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#13063173
Był już u najlepszych elektryków, komputer nie wykazał żadnych błędów, ale za to wyraz twarzy mechanika bezcennyBlues Brothers pisze:może czas zmienić mechanika ? lub udać się do profesjonalistów (czasem ceny nie sa takie straszne)
Swego czasu odwiedziłem 4 tanich elektryków, błąd skasowany pojawiał sie po jakimś czasie, choć było tanio, aż zajechałem do drogiego wziął 2x więcej, ale błąd się nie pojawiał. Gdybym tam trafił od razu w sumie wydał bym mniej kasy
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5638
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46
- Blues Brothers
- nadleśniczy
- Posty: 5638
- Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 17:46