Sodomia i gomoria w tym temacie...niziołek pisze:spróbowałem używanych japończyków i już innych nie chcę... Hej!
Falowanie na wolnych obrotach
Moderator: Moderatorzy
Jarku,
sprawdź przepływomierz...
Najprościej to sprawdzić w ten sposób, że odpalić auto...i jak już się rozgrzeje silnik do właściwej temperatury to na biegu jałowym, na postoju - odłączyć wtyczkę od przepływomierza...i jeżeli odłączenie tej wtyczki nie powoduje żadnej zmiany w pracy silnika to najprawdopodobniej padnięty przepływomierz.
Innymi słowy - jeśli obroty w samochodzie sa oki to odłączenie przepływomierza spowoduje falowanie obrotów. Natomiast jeśli przepływomierz jest spalony to obroty właśnie falują bez względu czy przepływomierz jest podłączony czy nie.
Jest to częsta awaria w samochodach na gaz z wrażliwym przepływomierzem przy strzale gazu.
ps. ale prawdę powiedziawszy nie wiem jakiego typu ty masz przepływkę...
sprawdź przepływomierz...
Najprościej to sprawdzić w ten sposób, że odpalić auto...i jak już się rozgrzeje silnik do właściwej temperatury to na biegu jałowym, na postoju - odłączyć wtyczkę od przepływomierza...i jeżeli odłączenie tej wtyczki nie powoduje żadnej zmiany w pracy silnika to najprawdopodobniej padnięty przepływomierz.
Innymi słowy - jeśli obroty w samochodzie sa oki to odłączenie przepływomierza spowoduje falowanie obrotów. Natomiast jeśli przepływomierz jest spalony to obroty właśnie falują bez względu czy przepływomierz jest podłączony czy nie.
Jest to częsta awaria w samochodach na gaz z wrażliwym przepływomierzem przy strzale gazu.
ps. ale prawdę powiedziawszy nie wiem jakiego typu ty masz przepływkę...
PARANOJA
Miedzy filtrem a przepustnicą nie żadnego przepływomierza, z puszki filtra jest rura, ale nie ma żadnego na niej przepływomierza, bo bym zauważył przy zdejmowaniu z przepustnicy. Jutro wstawię kilka fotek silnika.PAKITO pisze:Na grubej rurze, która idzie do filtra powietrza....a jak wygląda...zobacz sobie np. na alledrogo.
Borowiaku, wreszcie udało mi się zakupić sam czujnik, jak na załączonym zdjęciu i dzisiaj będę go wymieniał. Dostęp jest trochę utrudniony, ale mam nadzieję, że za dwie-trzy godzinki będę miał jakieś wieści. Mam nadzieje, że dobre.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bez innych objawów? Nie może to być...Zenek666 pisze:podparcie zaworów jest bardziej niż prawdopodobne.
Poza tym od lat 80 chyba wszystkie silniki mają już automatyczną regulację luzu.
Poezja to opisanie uczuć słowami, a świata - uczuciami.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
***Unless otherwise stated, my posts are my opinion, not official***
No trees were killed to send this message, however, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Luzów żadnych nie ma, silnik po kapitalnym remoncie na obrotach chodzi idealnie.Zenek666 pisze:Nie posiadałem więc nie znam konstrukcji,lecz jeśli kropek posiada mechaniczną regulację luzu zaworowego to byłaby to pierwsza kwestia którą bym sprawdził.Jeśli jeszcze miałbyś go w LPG to podparcie zaworów jest bardziej niż prawdopodobne.No ale nie wiem jak to tam w tym fiaciku jest skonstruowane
Potwierdzam i chwalę sobie.borowiak pisze:Nawet takie marki jak Honda czy Toyota miewają obecnie mechaniczną regulację zaworów
Przyrodniczy serwis informacyjny
Dziennik Leśny
Dziennik Leśny