Falowanie na wolnych obrotach
Moderator: Moderatorzy
Falowanie na wolnych obrotach
Słuchajcie, może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Moja ukochana Kropeczka (czyli Punto) od jakiegoś miesiąca, albo trochę dłużej dziwnie się zachowuje. Spala normalnie tak jak dawniej. Jednak kiedy obroty opadną poniżej 1000, np. na postoju, na światłach itd nagle zaczyna się falowanie obrotów, które raz a jakiś czas - dwalub trzy razy w tygodniu, a jeżdżę sporo - powoduje wręcz zgaśnięcie silnika.
Sprawdzono wszystko i wymieniłem wszystko, co związane z kolektorem ssącym, tj:
- przeczyszczona i sprawdzona w innym samochodzie cała przepustnica z silniczkiem kroczacym itd.,
- wymienione uszczelki pod przepustnicą,
- wymieniony filtr powietrza,
- wymieniony MAP sensor przy przepustnicy,
- sprawdzone i wymieniona jedna sonda lambda, ale niepotrzebnie chyba - swoją drogą ta druga za katalizatorem, jaki powinna mieć wykres pracy? Inny niż przed zapewne?
- wymieniony sterownik ciśnienia gazu,
- wymienione śiece i kable,
- silnik po remoncie gemeralnym.
Co myślicie o tym? Tylko nie proponujcie sprzedaży
Sprawdzono wszystko i wymieniłem wszystko, co związane z kolektorem ssącym, tj:
- przeczyszczona i sprawdzona w innym samochodzie cała przepustnica z silniczkiem kroczacym itd.,
- wymienione uszczelki pod przepustnicą,
- wymieniony filtr powietrza,
- wymieniony MAP sensor przy przepustnicy,
- sprawdzone i wymieniona jedna sonda lambda, ale niepotrzebnie chyba - swoją drogą ta druga za katalizatorem, jaki powinna mieć wykres pracy? Inny niż przed zapewne?
- wymieniony sterownik ciśnienia gazu,
- wymienione śiece i kable,
- silnik po remoncie gemeralnym.
Co myślicie o tym? Tylko nie proponujcie sprzedaży
Re: Falowanie na wolnych obrotach
Jarku " drogi" , a cóż po tak dokładym opisie można Tobie zaproponować??.A jeżeli " uno"nie ....to co w zamian? ( to był żart!!! )Jarek pisze: - silnik po remoncie generalnym.
Co myślicie o tym? Tylko nie proponujcie sprzedaży
- Rafał i Ania
- zastępca nadleśniczego
- Posty: 3056
- Rejestracja: niedziela 16 sty 2011, 21:07
to bym przejrzał ponownieJarek pisze:- wymieniony MAP sensor przy przepustnicy,
- sprawdzone i wymieniona jedna sonda lambda, ale niepotrzebnie chyba - swoją drogą ta druga za katalizatorem, jaki powinna mieć wykres pracy? Inny niż przed zapewne?
- wymieniony sterownik ciśnienia gazu,
i poszedl za rada Borowiaka Niesprawny czujnik temperatury silnika powoduje podawanie zbyt bogatej lub ubogiej mieszanki paliwowej, może ona skutkować opisanymi przez Ciebie objawami. Miałem tak w Bronco
Siedzą na Wall Street panowie z pejsami
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
mozolnie pracują nad zerami
do zera wciąż doliczają zera
to się nazywa finansjera (G.M.)
To taka amerykańska kolubryna ...
"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było."
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa
Beer-o-pedia - Encyklopedia piwa